نتایج انتخابات برای منطقه پریمورسکی در پریموریه، نتایج انتخابات در حال لغو شدن است

رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه، الا پامفیلووا، گفت: اگر در دور دوم انتخابات برای رئیس منطقه پریمورسکی تخلفاتی کشف شود، اقداماتی برای لغو نتایج رای گیری در برخی از مراکز رای گیری و یا حتی انجام خواهد شد. به طور کلی

ما اکنون همه مطالب را از کمیسیون ساحلی درخواست کرده‌ایم: همه شکایات، همه استیناف‌ها، همه مطالب. ما فقط منتظر ناله و تعجب نامزدها در مطبوعات نیستیم، بلکه منتظر تأیید اتهامات آنها در فرم هستیم. ما همه چیز را به دقت مطالعه خواهیم کرد. ما تا چهارشنبه وقت می گذاریم تا آنچه را که به ما می رسد مطالعه کنیم، از شرکت کنندگان در این روند انتخابات و نمایندگان آنها می خواهیم که عجله کنند تا همه حقایق به سرعت به ما ارائه شود." ریانووستی به نقل از او می گوید.

به گفته پامفیلووا، کمیسیون مرکزی انتخابات کمیسیونی را برای جمع آوری حقایق اضافی در مورد تخلفات احتمالی به پریموریه می فرستد.

در دور دوم انتخابات فرمانداری، آندری تاراسنکو، رئیس فعلی منطقه، عضو روسیه متحد، با اختلاف زیادی از نامزد حزب کمونیست آندری ایشچنکو شکست خورد، اما در آخرین لحظه به طور غیرمنتظره ای پیش افتاد. حامیان کمونیست مقامات را به تقلب و تخلف متهم کردند، خود ایشچنکو دست به اعتصاب غذا زد و معترضان شروع به تجمع در میدان اصلی ولادی وستوک کردند.

"ما به شما اجازه نمی دهیم پاهای خود را روی خود پاک کنید - همه به میدان بروید!" - با وب سایت حزب کمونیست فدراسیون روسیه تماس می گیرد. کاندیدای فرمانداری و هوادارانش قرار است شب را در میدان بگذرانند.

انتخابات در Primorye 2018: نتایج دور دوم آنلاین، نتایج، چه کسی برنده شد، جعل، نتایج رای گیری. آخرین اخباربرای امروز، 17 سپتامبر 2018، 09:00 به وقت مسکو

CEC کمیسیون مرکزی انتخابات http://www.cikrf.ru/ - وب سایت رسمی CEC

انتخابات در Primorye 2018: نتایج دور دوم

کمیسیون مرکزی انتخابات درباره تغییر رهبر در انتخابات در پریموریه توضیح داد

عضو CEC ناظر Primorye به RBC توضیح داد که ورود داده ها به سیستم انتخابات GAS زودتر از موعد مقرر انجام شده است. نامزد حزب کمونیست فدراسیون روسیه پس از شمارش 97.87 درصد از پروتکل ها پیشتاز بود، اما سپس به رقیب خود، عضو روسیه متحد، آندری تاراسنکو شکست خورد.

او گفت: «اکنون، بر اساس پردازش 99.3 درصد از پروتکل‌های رأی‌گیری، نامزد [از روسیه متحد، آندری] تاراسنکو پیشتاز است». در نهایت، به گفته گفتگوی RBC، داده ها از مناطق دورافتاده منطقه، به ویژه شهر Arsenyev وارد شده است. از آنجا، همانطور که شوچنکو اشاره کرد، اطلاعات در آخرین لحظه به دست آمد. یکی از اعضای کمیسیون مرکزی انتخابات اطمینان داد: "تاراسنکو در آنجا پیروز شد."

به طور کلی، پس از پردازش 99 درصد از پروتکل های رای، طبق داده های وی، اختلاف بین سیاستمداران 2 هزار رای به نفع نامزد روسیه واحد است. در همان زمان، همانطور که شوچنکو اشاره کرد، حتی یک شکایت از مناطق دور افتاده CEC دریافت نشده است.

GAS "Elections" برای خودکارسازی اقدامات انتخاباتی طراحی شده است؛ با کمک آن، تمام داده های رای گیری جمع آوری می شود. ورود داده ها به سیستم در کمیسیون های انتخابات منطقه ای انجام می شود، جایی که پس از شمارش آرا، پروتکل های کمیسیون های انتخابات حوزه آورده می شود.

انتخابات فرمانداری پریموریه 2018، آخرین اخبار

دور دوم انتخابات برای فرمانداری منطقه پریمورسکی در 16 سپتامبر برگزار شد. میزان مشارکت 30.24 درصد بود. پس از پردازش 50 درصد از پروتکل ها، نامزد حزب کمونیست فدراسیون روسیه، آندری ایشچنکو، پیشتاز بود. شکاف در آن زمان 52.38 درصد در مقابل 45.05 درصد بود. نامزد حزب کمونیست فدراسیون روسیه پس از شمارش 97.87 درصد از پروتکل ها، امتیاز خود را حفظ کرد. در آن زمان، طبق گزارش CEC، 50.37٪ از رای دهندگان (241 هزار رای) به ایشچنکو رای دادند، در حالی که تاراسنکو 47.11٪ (225.5 هزار رای) داشت. این اطلاعات در ساعت 21:30 به وقت مسکو در سایت کمیسیون مرکزی انتخابات منتشر شد. پس از این، جدول امتیازات با نتایج اولیه رای گیری به مدت دو ساعت به روز نشد.

طبق آخرین داده ها در وب سایت CEC ، پس از پردازش 99.1٪ از پروتکل ها ، تاراسنکو در انتخابات پیشتاز است (او از حمایت 49.55٪ از ساکنان منطقه پریمورسکی برخوردار شد) ، ایشچنکو به نوبه خود 48.06 را دریافت کرد. درصد آرا

پس از شمارش 50 درصد از پروتکل ها، نامزد فرمانداری از حزب کمونیست فدراسیون روسیه به RBC گفت که کمونیست ها از جعل می ترسند. ایشچنکو خاطرنشان کرد: "در حال حاضر، پروتکل ها در حال بازنویسی هستند، داده ها در KOIB ها جعل می شوند، هرج و مرج در حال وقوع است." بعداً، این اطلاعات توسط نایب رئیس کمیته مرکزی حزب کمونیست فدراسیون روسیه، یوری آفونین، که در حال حاضر در پریموریه به سر می برد، و پاول آشیخمین، عضو کمیسیون انتخابات ارضی اوسوریسک از حزب کمونیست روسیه، به RBC تأیید کردند. فدراسیون روسیه با حق رأی مشورتی. دومی خاطرنشان کرد: "در مجموع، پنج حوزه در Ussuriysk شناسایی شد که در آن پروتکل ها بازنویسی شد، در هر یک از آنها از 1000 تا 1.2 هزار رای اضافی به نامزد تاراسنکو اختصاص یافت." هر دو کمونیست اطمینان دادند که حزب کمونیست فدراسیون روسیه داده های مربوطه را به Ussuri TEC منتقل کرده است.

ایشچنکو سپس تصریح کرد که اطلاعات مربوط به جعلیات نیز از TEC در شهرهای آرتم، آرسنیف، ناخودکا و ولادی وستوک می آید.

پس از پردازش 99٪ از پروتکل ها، که بر اساس آن تاراسنکو شروع به رهبری در انتخابات کرد، نامزد حزب کمونیست فدراسیون روسیه اعلام اعتصاب غذای نامحدود کرد. این حزب تغییرات در شمارش آخرین سری از پروتکل ها را بی قانونی خواند و اعتراضات را اعلام کرد. ستاد تاراسنکو نیز به نوبه خود حزب کمونیست فدراسیون روسیه را به نقض "خرید" آرا و دخالت در شمارش آرا متهم کرد.

رسوایی انتخابات در Primorye 2018

حزب کمونیست فدراسیون روسیه از بازنویسی پروتکل های انتخابات در پریموریه خبر داد.

رهبری کمیسیون‌های انتخابات حوزه‌ای (PECs) در Ussuriysk، علی‌رغم نسخه‌های تایید شده پروتکل‌های PEC که نمایندگان حزب کمونیست فدراسیون روسیه دارند، در حال بازنویسی پروتکل‌ها به نفع نامزد فرماندار پریموریه از روسیه متحد، آندری هستند. تاراسنکو نایب رئیس کمیته مرکزی حزب کمونیست فدراسیون روسیه، یوری آفونین، که در پریموریه است، در این باره به RBC گفت.

با توجه به او، ما در مورددر مورد تخلفات در شش یا هفت PEC باقی مانده که در سیستم انتخابات GAS گنجانده نشده بودند. به ویژه، آفونین تخلفات را در شعبه اخذ رای شماره 2846 گزارش داد. «ما یک کپی مصدق پروتکل از شعبه اخذ رأی در دست داریم که در آن [نامزد از حزب کمونیستآندری] ایشچنکو 219 رأی دارد، تاراسنکو 247 رأی دارد. اکنون همه چیز را بازنویسی کرده اند، رئیس کمیسیون مستقل انتخابات فرار کرده است، در نتیجه ایشچنکو 216 رأی، تاراسنکو 1346 رأی دارد.

به گفته افونین، تخلفات مشابهی در حدود شش مرکز رای گیری دیگر نیز ثبت شده است. آفونین گفت: "نمایندگان حزب کمونیست فدراسیون روسیه پروتکل هایی با مهر در دست دارند، اما رهبری PEC آنها را نادیده می گیرد، آنها می گویند "از همه چیز شکایت کنید" و داده های نادرست وارد می کنند." به گفته یک نماینده کمونیست، در هر یک از این مراکز رای گیری "حدود هزار رای برای تاراسنکو" اضافه می کنند و این داده ها را در سیستم انتخابات GAS وارد می کنند.

آفونین توضیح داد: "ما اکنون حدود 16 هزار [رای] به نفع ایشچنکو اختلاف داریم، آنها در تلاش هستند تا این تفاوت را از بین ببرند." شکایات مربوطه، همانطور که توسط گفتگوی RBC نشان داده شد، در Ussuri TEC ثبت شد.

اطلاعات مربوط به تخلفات در هفت شعبه رای گیری در شهر RBC توسط پاول آشیخمین، یکی از اعضای کمیسیون انتخابات منطقه ای (TIK) Ussuriysk از حزب کمونیست فدراسیون روسیه با حق رأی مشورتی تأیید شد.

وی گفت: "در مجموع، پنج حوزه در Ussuriysk شناسایی شد که در آن پروتکل ها بازنویسی شد، در هر یک از 1000 تا 1.2 هزار رای اضافی به نامزد تاراسنکو اختصاص یافت." به گفته آشیخمین، ما در مورد کمیسیون های انتخاباتی شماره 2846، 2819، 2838، 2862 و 2840 صحبت می کنیم. وی با اشاره به اینکه رؤسای این حوزه ها برای دو شعبه دیگر - 2828، 2829 - اطلاعاتی نداریم، افزود: کمیسیون‌های انتخاباتی با پروتکل‌هایی از حوزه‌های رای‌دهی گریختند و از محل نگهداری آنها اطلاعی در دست نیست.

اکنون حزب کمونیست فدراسیون روسیه، به گفته آخیمشین، یک شکایت کلی به TEC Ussuriysk ارائه می دهد. اگر TEC آن را نپذیرد، اعضای حزب، همانطور که همکار RBC اطمینان داده است، به کمیته تحقیق شکایت خواهند کرد.

یوگنی شوچنکو، عضو CEC، در توضیح پیام آفونین به RBC گفت: کمیسیون مرکزی انتخابات هنوز هیچ شکایت مرتبطی از کمونیست ها دریافت نکرده است.

همانطور که آندری ایشچنکو، نامزد فرماندار پریموریه از حزب کمونیست فدراسیون روسیه به RBC گفت، گزارش‌های تخلفات از TEC در شهرهای آرتم، آرسنیف و ناخودکا نیز می‌آیند. به گفته وی، در TEC Artem داده های پروتکل ها ظاهرا وارد شده است، اما در سیستم انتخابات GAS نمایش داده نمی شود. همانطور که این سیاستمدار خاطرنشان کرد، مشکل مشابهی در ولادیووستوک مشاهده می شود - پروتکل ها به سیستم انتخابات GAS وارد شدند اما هرگز در وب سایت CEC آپلود نشدند.

به گفته کمونیست ها، این نشان می دهد که داده ها ممکن است جعل شوند. علاوه بر این، به گفته ایشچنکو، TEC شهر آرسنیف پذیرش داده ها از روسای PEC ها را به حالت تعلیق درآورده است، و در ناخودکا، "به دلایلی"، آنها داده ها را با نتایج رای گیری در زمین های باغ وارد نمی کنند.

همزمان، به روز رسانی اطلاعات مربوط به پردازش آرا در سایت کمیسیون مرکزی انتخابات متوقف شد و آخرین ساعت(از ساعت 21:30 به وقت مسکو) 97.87٪ از پروتکل ها در سطح پردازش باقی می مانند. به گفته آنها، ایشچنکو 50.37٪ (241 هزار رای)، تاراسنکو 47.11٪ (225.5 هزار رای) دارد. به این ترتیب فاصله بین نامزدها 16 هزار رای است.

در 16 سپتامبر، دور دوم انتخابات برای فرماندار منطقه ای در منطقه پریمورسکی برگزار شد. بر اساس اعلام کمیسیون مرکزی انتخابات، مشارکت نهایی رای دهندگان 30.24 درصد بوده است. دور دوم در پریموریه پس از آن امکان پذیر شد که هیچ یک از نامزدها نتوانستند حمایت 50 درصد رای دهندگان را در یک روز رای گیری به دست آورند. تاراسنکو 46.56٪ و ایشچنکو - 24.63٪ دریافت کردند. منابع RBC نزدیک به کرملین این نتیجه را غیرمنتظره خواندند. آنها دلیل شکست نامزد روسیه واحد را پیامدهای طوفان جبی دانستند که در اوایل سپتامبر به پریموریه رسید.

در یازدهم، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با تاراسنکو دیداری کاری برگزار کرد. "من می دانم که شما یک دور دوم در راه است. رئیس دولت در این مذاکرات گفت: "به نظر من همه چیز خوب خواهد بود."

روز سه شنبه، اطلاعاتی در مورد پردازش 100 درصد آرا در وب سایت CEC ظاهر شد که بر اساس آن، سرپرست منطقه آندری تاراسنکو 49.55 درصد از آرا و نامزد فرمانداری از حزب کمونیست فدراسیون روسیه آندری را به دست آورد. ایشچنکو - 48.06٪. در همان زمان، پیش از این، TEC منطقه Sovetsky ولادی وستوک در مورد 13 کمیسیون حوزه گزارش داد.

پیشتر ایشچنکو و تاراسنکو یکدیگر را به جعل پروتکل ها در دور دوم انتخابات ریاست منطقه متهم کرده بودند. پس از انتشار اولین نتایج رای گیری، تاراسنکو تقریبا 30 درصد از حریف خود پیش بود، اما پس از شمارش 50 درصد آرا، ایشچنکو نماینده حزب کمونیست فدراسیون روسیه با اختلاف 7 در صدر قرار گرفت. ٪. صبح دوشنبه پس از شمارش 99.03 درصد از پروتکل های حریف، 0.5 درصد از دست داد و 49.02 درصد به دست آورد. پس از این، ایشچنکو دست به اعتصاب غذا زد که...

کمیسیون انتخابات منطقه ای گزارش داد که آنها در حال بررسی شکایات طرفداران ایشچنکو، که نماینده حزب کمونیست فدراسیون روسیه است، هستند. در منطقه ای اتاق عمومیخاطرنشان کرد: ناظران هیچ گونه تخلفی در شمارش پروتکل ها ثبت نکرده اند. رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات فدراسیون روسیه، الا پامفیلووا، گفت که کمیسیون مرکزی انتخابات تا روز چهارشنبه برای بررسی همه درخواست‌های تجدیدنظر در مورد وضعیت انتخابات در پریموریه مهلت می‌گیرد و قول داد که همه حقایق را به دقت بررسی کند. نامزدهای. پامفیلووا تأکید کرد که کمیسیون مرکزی انتخابات تردیدی ندارد که انتخابات رئیس منطقه در پریموریه برگزار شده است؛ سؤال دیگر این است که آیا نتایج آن در حوزه‌های جداگانه به رسمیت شناخته می‌شود یا در کل.

نینا گووزدکووا


  • پر شده

    نیم سال پیش

  • نوآر

    نیم سال پیش

    پر شده

    چرا چنین کمیسیونی در آمورکا در سال 1915 وجود نداشت؟

  • پر شده

    نیم سال پیش

    نوآر
    پر شده

    چرا چنین کمیسیونی در آمورکا در سال 1915 وجود نداشت؟

    منتظر نتیجه بررسی باشید، شاید اینها بازیگران بعدی باشند که برای ایفای نقش خود در نمایش «انتخابات» آمده اند.

  • هموک

    نیم سال پیش

  • عمو ساشا

    نیم سال پیش

    خودشون چک میکنن))

  • براتیف 1

    نیم سال پیش

  • سرگئی تروش

    نیم سال پیش

    پر شده

    چرا چنین کمیسیونی در آمورکا در سال 1915 وجود نداشت؟

  • هفائستوس

    نیم سال پیش

    بله، در عرض دو روز همه آثار پاک شده است، می توانید شروع به بررسی کنید.))) آنها قبلاً حقیقت را می گفتند که کشور در حال حرکت به سمت نئوفئودالیسم است، طبق اصل خانواده، قدرت فقط به یک دایره باریک منتقل می شود. بقیه همه برده اند.)))

  • پر شده

    نیم سال پیش

    سرگئی تروش
    پر شده

    چرا چنین کمیسیونی در آمورکا در سال 1915 وجود نداشت؟

    آیا در سال 2015 در یک تجمع علیه جعل شرکت کردید؟ یا اینکه ما فقط یک دسته از ما در آنجا فریاد می زدیم و شما فقط از اینترنت حمایت می کنید؟

  • براتیف 1

    نیم سال پیش

    برای خودتان پاسخ دهید - سوئیچمن

  • پر شده

    نیم سال پیش

    براتیف 1

    برای خودتان پاسخ دهید - سوئیچمن

  • براتیف 1

    نیم سال پیش

  • ساه

    نیم سال پیش

    پر شده
    نوآر
    پر شده

    چرا چنین کمیسیونی در آمورکا در سال 1915 وجود نداشت؟

    منتظر نتیجه بررسی باشید، شاید اینها بازیگران بعدی باشند که برای ایفای نقش خود در نمایش «انتخابات» آمده اند.

    آه، خوب، بله - در پانزدهم به سادگی پولی برای یک نمایش اضافی وجود نداشت - نفت به اندازه الان گران نبود ...

    در سال پانزدهم اصلاحات بازنشستگیوجود نداشت، تماشاگران در آن زمان واقعاً به چنین اجرایی نیاز نداشتند. هر سال اعضای حزب سعی می کنند تقلب در انتخابات را ترویج کنند، مردم هیچ قدردانی نکردند. اما اکنون موضوع متفاوت است، فقط امسال کرملین تصمیم گرفت این نمایش را روی صحنه ببرد.

    مردم بخار را رها خواهند کرد، کرملین ظاهراً آن را حل خواهد کرد و عدالت را برقرار خواهد کرد و همه چیز به همین شکل خواهد بود.

  • ساه

    نیم سال پیش

    به طور کلی، چه کسی به آن امتیاز داد:

    ماسکوا در چندین منطقه با بدترین زندگی (با محیطی پرتنش اجتماعی)، بیشترین تایید را برای نمایشی به نام «دومین دور انتخابات. اعتراض مردم» به نمایش گذاشت.

    این فقط یک هدیه است. حتی برخی از مخالفان نیز انتظار چنین شادی را نداشتند.

  • پر شده

    نیم سال پیش

    براتیف 1

    شما یک جامعه شناسی هستید، صحبت کردن با شما بی فایده است - فقط ووف ووف

    آیا ده دقیقه در فرهنگ لغت به دنبال یک متخصص اجتماعی گشتید؟ برای هر پست چقدر می پردازند؟

  • سرگئی تروش

    نیم سال پیش

    پر شده
    سرگئی تروش
    پر شده

    چرا چنین کمیسیونی در آمورکا در سال 1915 وجود نداشت؟

    آیا در سال 2015 در یک تجمع علیه جعل شرکت کردید؟ یا اینکه ما فقط یک دسته از ما در آنجا فریاد می زدیم و شما فقط از اینترنت حمایت می کنید؟

    چرا ژیریک به این سرعت ساکت شد؟ یا ساکت شو؟

  • پر شده

    نیم سال پیش

    سرگئی تروش
    پر شده
    سرگئی تروش
    پر شده

    چرا چنین کمیسیونی در آمورکا در سال 1915 وجود نداشت؟

    آیا در سال 2015 در یک تجمع علیه جعل شرکت کردید؟ یا اینکه ما فقط یک دسته از ما در آنجا فریاد می زدیم و شما فقط از اینترنت حمایت می کنید؟

    چرا ژیریک به این سرعت ساکت شد؟ یا ساکت شو؟

    آنها دماغ شما را در مزخرفات خود فرو کردند. در سال 2015، ما هم به دادگاه و هم از تریبون دومای دولتی شکایت کردیم، اما شما اهمیتی نمی دهید، شما نان و سیرک می خواهید. اما شما قادر به قبول مسئولیت نیستید.

  • stepan28rus

    نیم سال پیش

  • سرگئی تروش

    نیم سال پیش

    stepan28rus

    سیاست چانه زنی است. مقامات پیشنهادی به حزب کمونیست فدراسیون روسیه خواهند داد که رد کردن آن دشوار است و همه چیز حل خواهد شد. کمونیست های فعلی بلشویک نیستند، پس چانه زنی مناسب است. فرماندار از روسیه متحد خواهد بود.

    بلشویک ها با خروج از مجلس مؤسسان با سوسیال انقلابیون چپ وارد اتحاد شدند که اساساً آنها را از حد نصاب و مشروعیت تصمیم گیری محروم کرد. و از طریق انتخابات به قدرت رسیدند. اما فقط بعداً افسرانی که با تصمیم بلشویک ها که بخشی از مجلس مؤسسان بودند مخالف بودند، نیروهای تحت کنترل خود را خارج کردند.

  • سرگئی تروش

    نیم سال پیش

    پر شده
    سرگئی تروش
    پر شده
    سرگئی تروش
    پر شده

    چرا چنین کمیسیونی در آمورکا در سال 1915 وجود نداشت؟

    آیا در سال 2015 در یک تجمع علیه جعل شرکت کردید؟ یا اینکه ما فقط یک دسته از ما در آنجا فریاد می زدیم و شما فقط از اینترنت حمایت می کنید؟

    چرا ژیریک به این سرعت ساکت شد؟ یا ساکت شو؟

    آنها دماغ شما را در مزخرفات خود فرو کردند. در سال 2015، ما هم به دادگاه و هم از تریبون دومای دولتی شکایت کردیم، اما شما اهمیتی نمی دهید، شما نان و سیرک می خواهید. اما شما قادر به قبول مسئولیت نیستید.

    خوب، بله، چراغ سبز برای LDPR در آمورکا نتیجه یک توطئه نیست، اوه. مردم قطعاً به مزخرفات شما اهمیت نمی دهند. منافق.

  • هموک

    نیم سال پیش

    سرگئی تروش
    پر شده
    سرگئی تروش
    پر شده
    سرگئی تروش
    پر شده

    چرا چنین کمیسیونی در آمورکا در سال 1915 وجود نداشت؟

    آیا در سال 2015 در یک تجمع علیه جعل شرکت کردید؟ یا اینکه ما فقط یک دسته از ما در آنجا فریاد می زدیم و شما فقط از اینترنت حمایت می کنید؟

    چرا ژیریک به این سرعت ساکت شد؟ یا ساکت شو؟

    آنها دماغ شما را در مزخرفات خود فرو کردند. در سال 2015، ما هم به دادگاه و هم از تریبون دومای دولتی شکایت کردیم، اما شما اهمیتی نمی دهید، شما نان و سیرک می خواهید. اما شما قادر به قبول مسئولیت نیستید.

    خوب، بله، چراغ سبز برای LDPR در آمورکا نتیجه یک توطئه نیست، اوه. مردم قطعاً به مزخرفات شما اهمیت نمی دهند. منافق.

    و این چیزی است که یک فرد ناشناس ترسو در اینترنت به من می گوید؟ روسیه متحدبه دلیل حمایت زیاد از حزب LDPR در میان ساکنان، نامزدی را نامزد نکرد تا در رویارویی مستقیم شکست نخورد. اما انواع خطاها به دلیل توانایی شخصی اش در فکر کردن، آنچه را که او می توانست بر آن مسلط شود ربودند.

    آیا خودتان به آن فکر کردید یا آن را از یک کتابچه راهنما نقل کردید؟

  • 80 ژانویه

    نیم سال پیش

    سرگئی تروش
    پر شده
    سرگئی تروش
    پر شده
    سرگئی تروش
    پر شده

    چرا چنین کمیسیونی در آمورکا در سال 1915 وجود نداشت؟

    آیا در سال 2015 در یک تجمع علیه جعل شرکت کردید؟ یا اینکه ما فقط یک دسته از ما در آنجا فریاد می زدیم و شما فقط از اینترنت حمایت می کنید؟

    چرا ژیریک به این سرعت ساکت شد؟ یا ساکت شو؟

    آنها دماغ شما را در مزخرفات خود فرو کردند. در سال 2015، ما هم به دادگاه و هم از تریبون دومای دولتی شکایت کردیم، اما شما اهمیتی نمی دهید، شما نان و سیرک می خواهید. اما شما قادر به قبول مسئولیت نیستید.

    خوب، بله، چراغ سبز برای LDPR در آمورکا نتیجه یک توطئه نیست، اوه. مردم قطعاً به مزخرفات شما اهمیت نمی دهند. منافق.

    و این چیزی است که یک فرد ناشناس ترسو در اینترنت به من می گوید؟ روسیه متحد به دلیل حمایت زیاد از حزب LDPR در میان ساکنان، نامزدی را نامزد نکرد تا در رویارویی مستقیم شکست نخورد. اما انواع خطاها به دلیل توانایی شخصی اش در فکر کردن، آنچه را که او می توانست بر آن مسلط شود ربودند.

  • براتیف 1

    نیم سال پیش

  • دوپلگانگر

    نیم سال پیش

    80 ژانویه
    سرگئی تروش
    پر شده
    سرگئی تروش
    پر شده
    سرگئی تروش
    پر شده

    چرا چنین کمیسیونی در آمورکا در سال 1915 وجود نداشت؟

    آیا در سال 2015 در یک تجمع علیه جعل شرکت کردید؟ یا اینکه ما فقط یک دسته از ما در آنجا فریاد می زدیم و شما فقط از اینترنت حمایت می کنید؟

    چرا ژیریک به این سرعت ساکت شد؟ یا ساکت شو؟

    آنها دماغ شما را در مزخرفات خود فرو کردند. در سال 2015، ما هم به دادگاه و هم از تریبون دومای دولتی شکایت کردیم، اما شما اهمیتی نمی دهید، شما نان و سیرک می خواهید. اما شما قادر به قبول مسئولیت نیستید.

    خوب، بله، چراغ سبز برای LDPR در آمورکا نتیجه یک توطئه نیست، اوه. مردم قطعاً به مزخرفات شما اهمیت نمی دهند. منافق.

    و این چیزی است که یک فرد ناشناس ترسو در اینترنت به من می گوید؟ روسیه متحد به دلیل حمایت زیاد از حزب LDPR در میان ساکنان، نامزدی را نامزد نکرد تا در رویارویی مستقیم شکست نخورد. اما انواع خطاها به دلیل توانایی شخصی اش در فکر کردن، آنچه را که او می توانست بر آن مسلط شود ربودند.

    سرگئی! پس چرا LDPR نامزد خود را برای پست فرماندار AO معرفی نکرد، در صورتی که LDPR دارد " نتیجه حمایت بالا از حزب LDPR در میان ساکنان،؟

  • سرگئی تروش

    نیم سال پیش

    دوپلگانگر
    80 ژانویه
    سرگئی تروش
    پر شده
    سرگئی تروش
    پر شده
    سرگئی تروش
    پر شده

    سرگئی! پس چرا LDPR نامزد خود را برای پست فرماندار AO معرفی نکرد، در صورتی که LDPR دارد " نتیجه حمایت بالا از حزب LDPR در میان ساکنان،؟

    این یک سوال ساده به نظر می رسد، اما گیج کننده است)))). و نیازی به پاسخ ندارد.

    و من قبلاً بارها پاسخ داده ام، اما آیا می خواهید پاسخ را بفهمید؟.. به هر حال شما به پای صندوق های رای نمی روید. بنابراین در سال 2016 با حمایت یک سوم ساکنان منطقه، از 36 کرسی تنها 7 کرسی داشتیم.

  • میکسیرا

    نیم سال پیش

    براتیف 1

    پامفیلووا پیشنهاد کرد که انتخابات در پریموریه باطل شناخته شود

  • سرگئی تروش

    نیم سال پیش

    میکسیرا
    براتیف 1

    پامفیلووا پیشنهاد کرد که انتخابات در پریموریه باطل شناخته شود

    http://www.tvc.ru/news/show/id/146093

    نمی دانم آیا کسانی که "مانور آتش نشانی" را برگزار کردند مجازات خواهند شد؟ کسی دستور داد و محاسبه را به PEC فرستاد؟

  • Press2

    نیم سال پیش

    سرگئی تروش
    میکسیرا
    براتیف 1

    پامفیلووا پیشنهاد کرد که انتخابات در پریموریه باطل شناخته شود

    http://www.tvc.ru/news/show/id/146093

    نمی دانم آیا کسانی که "مانور آتش نشانی" را برگزار کردند مجازات خواهند شد؟ کسی دستور داد و محاسبه را به PEC فرستاد؟

    چرا؟ چه نوع سؤالاتی می پرسی؟ آیا تروش بود که قبلاً از آنها پرسید؟ تکلیف اعضای کمیسیون چه می شود؟ آیا باید همه را بنشینیم یا یکی یکی؟ و پلیسی که به دستورات ورودی را مسدود کرد چطور؟ و تکلیف آتش نشانانی که دستور دادند چه می شود، آیا اصلاً آتش نشانی وجود داشت، آیا شناسنامه خود را نشان دادند و چه افرادی بودند، شاید در لباس مبدل بودند که هویت آنها مشخص نشد؟ به نظر شما همه اعضای کمیسیون ها باید فشرده شوند؟ .. اگر فقط 13 نفر قبلاً باطل اعلام شده اند، پس با احتساب اعضای کمیسیون ها تقریباً 6-7 نفر هستند، آیا حداقل 81 نفر در زندان هستند؟

    سیروزا بهشون زحمت نمیده.

    از بین رفته است و به شما جایزه می دهند.

    ZY سیروزا در پاییز تشدید می شود. پسره مریضه...

  • براتیف 1

    نیم سال پیش

    Push-go هل دادن به توالت

  • براتیف 1

    نیم سال پیش

    آندری ایشچنکو، نامزد حزب کمونیست گفت که او ایده لغو انتخابات را پوچ می‌داند، زیرا «ما فرمانداری را انتخاب کردیم». اما سپس اعلام کرد که «اگر حزب به من اعتماد کند» در انتخابات جدید شرکت خواهد کرد.

    آندری تاراسنکو نیز توانست نظر خود را تغییر دهد و گفت که "ما باید به دور سوم برویم."

  • میکسیرا

    نیم سال پیش

    سرگئی تروش
    میکسیرا
    براتیف 1

    پامفیلووا پیشنهاد کرد که انتخابات در پریموریه باطل شناخته شود

    http://www.tvc.ru/news/show/id/146093

    نمی دانم آیا کسانی که "مانور آتش نشانی" را برگزار کردند مجازات خواهند شد؟ کسی دستور داد و محاسبه را به PEC فرستاد؟

    چرا؟ چه نوع سؤالاتی می پرسی؟ آیا تروش بود که قبلاً از آنها پرسید؟ تکلیف اعضای کمیسیون چه می شود؟ آیا باید همه را بنشینیم یا یکی یکی؟ و پلیسی که به دستورات ورودی را مسدود کرد چطور؟ و تکلیف آتش نشانانی که دستور دادند چه می شود، آیا اصلاً آتش نشانی وجود داشت، آیا شناسنامه خود را نشان دادند و چه افرادی بودند، شاید در لباس مبدل بودند که هویت آنها مشخص نشد؟ به نظر شما همه اعضای کمیسیون ها باید فشرده شوند؟ .. اگر فقط 13 نفر قبلاً باطل اعلام شده اند، پس با احتساب اعضای کمیسیون ها تقریباً 6-7 نفر هستند، آیا حداقل 81 نفر در زندان هستند؟

  • ساه

    نیم سال پیش

    میکسیرا
    سرگئی تروش

    به گفته اعضای کمیسیون ها برای جعل مسئولیت کیفری کاملاً وجود دارد. همه کسانی را که جعل کردند قضاوت کنید.

    برای کسانی که "مانورهای آتش نشانی" را سازماندهی کردند: مسئولی را که تیم آتش نشانی را به محل اعزام کرده است شناسایی کنید. این اخلال در انتخابات است و باید پاسخگوی چنین اقداماتی باشد.

    بعد - اگر آنها مامر بودند. یک "رفیق سرگرد" مسلح در محل هر PEC به ویژه برای جلوگیری از چنین حوادثی می نشیند. "مامرز" بازداشت شد؟ حداقل یکی؟ خیر - درخواست از طرف "رفیق سرگرد" است.

    انتخابات اجتماعات روستایی نیست:

    ماده 278 قانون جزایی فدراسیون روسیه. تصرف اجباری قدرت یا حفظ اجباری قدرت. 278 قانون جزایی فدراسیون روسیه اقداماتی با هدف تصرف اجباری قدرت یا حفظ اجباری قدرت در نقض قانون اساسی فدراسیون روسیهو همچنین کسانی که با هدف تغییر اجباری سیستم قانون اساسی فدراسیون روسیه انجام می شوند، با مجازات حبس از دوازده تا بیست سال با محدودیت آزادی برای مدت حداکثر دو سال مجازات می شوند.

    برای لحیم کردن یک مقاله، باید قصد خود را ثابت کنید،

  • ساه

    نیم سال پیش

    دوپلگانگر
    80 ژانویه
    سرگئی تروش
    پر شده
    سرگئی تروش
    پر شده
    سرگئی تروش
    پر شده

    چرا چنین کمیسیونی در آمورکا در سال 1915 وجود نداشت؟

    آیا در سال 2015 در یک تجمع علیه جعل شرکت کردید؟ یا اینکه ما فقط یک دسته از ما در آنجا فریاد می زدیم و شما فقط از اینترنت حمایت می کنید؟

    چرا ژیریک به این سرعت ساکت شد؟ یا ساکت شو؟

    آنها دماغ شما را در مزخرفات خود فرو کردند. در سال 2015، ما هم به دادگاه و هم از تریبون دومای دولتی شکایت کردیم، اما شما اهمیتی نمی دهید، شما نان و سیرک می خواهید. اما شما قادر به قبول مسئولیت نیستید.

    خوب، بله، چراغ سبز برای LDPR در آمورکا نتیجه یک توطئه نیست، اوه. مردم قطعاً به مزخرفات شما اهمیت نمی دهند. منافق.

    و این چیزی است که یک فرد ناشناس ترسو در اینترنت به من می گوید؟ روسیه متحد به دلیل حمایت زیاد از حزب LDPR در میان ساکنان، نامزدی را نامزد نکرد تا در رویارویی مستقیم شکست نخورد. اما انواع خطاها به دلیل توانایی شخصی اش در فکر کردن، آنچه را که او می توانست بر آن مسلط شود ربودند.

    سرگئی! پس چرا LDPR نامزد خود را برای پست فرماندار AO معرفی نکرد، در صورتی که LDPR دارد " نتیجه حمایت بالا از حزب LDPR در میان ساکنان،؟

    این یک سوال ساده به نظر می رسد، اما گیج کننده است)))). و نیازی به پاسخ ندارد.

  • براتیف 1

    نیم سال پیش

    مثال Primorye کل روسیه را تکان خواهد داد - مبارزه با حزب در قدرت ممکن و ضروری است

  • هموک

    نیم سال پیش

    وای. وانگا بد است.

    دور سوم برگزار خواهد شد.

  • سرگئی تروش

    نیم سال پیش

    ساه
    دوپلگانگر
    80 ژانویه
    سرگئی تروش
    پر شده
    سرگئی تروش
    پر شده
    سرگئی تروش
    پر شده

    چرا چنین کمیسیونی در آمورکا در سال 1915 وجود نداشت؟

    آیا در سال 2015 در یک تجمع علیه جعل شرکت کردید؟ یا اینکه ما فقط یک دسته از ما در آنجا فریاد می زدیم و شما فقط از اینترنت حمایت می کنید؟

    چرا ژیریک به این سرعت ساکت شد؟ یا ساکت شو؟

    آنها دماغ شما را در مزخرفات خود فرو کردند. در سال 2015، ما هم به دادگاه و هم از تریبون دومای دولتی شکایت کردیم، اما شما اهمیتی نمی دهید، شما نان و سیرک می خواهید. اما شما قادر به قبول مسئولیت نیستید.

    خوب، بله، چراغ سبز برای LDPR در آمورکا نتیجه یک توطئه نیست، اوه. مردم قطعاً به مزخرفات شما اهمیت نمی دهند. منافق.

    و این چیزی است که یک فرد ناشناس ترسو در اینترنت به من می گوید؟ روسیه متحد به دلیل حمایت زیاد از حزب LDPR در میان ساکنان، نامزدی را نامزد نکرد تا در رویارویی مستقیم شکست نخورد. اما انواع خطاها به دلیل توانایی شخصی اش در فکر کردن، آنچه را که او می توانست بر آن مسلط شود ربودند.

    سرگئی! پس چرا LDPR نامزد خود را برای پست فرماندار AO معرفی نکرد، در صورتی که LDPR دارد " نتیجه حمایت بالا از حزب LDPR در میان ساکنان،؟

    این یک سوال ساده به نظر می رسد، اما گیج کننده است)))). و نیازی به پاسخ ندارد.

    به خصوص اگر این سؤال دقیقاً در زیر اخبار مربوط به تقلب آشکار در انتخابات در پریموریه مطرح شده باشد.

    ایشچنکو نیز از حمایت برخوردار بود، اما او شکست خورد. اشکالی ندارد که ساکنان پریموریه در این تجمع از آن دفاع کردند. خوب، آنها مردم اولیه هستند. ساکنان آمور به تجمع نمی رفتند، آن را در سکوت می بلعیدند.

    اما نرفتند، بلعش کردند.

  • میکسیرا

    نیم سال پیش

    ساه
    برای لحیم کردن یک مقاله، باید قصد خود را ثابت کنید،

    کجا ثابت میکنی خب به جای 300 عدد 1300 رو وارد اتوماسیون دولتی کردند خب یکی اشتباه کرد بعضی وقتا عمدا نبود خوب تمرینات اورژانس رو هفته اعلام کردند ، اتفاقاً البته ... اتفاقاً قبلاً برای شلختگی و شما توبیخ اعلام شده است.

    خوب، فقط فکر کنید، پروتکل بازنویسی شد. نه از روی عمد

    خوب، فقط فکر کنید، عملیات و افسر وظیفه مسئول تمرینات آتش نشانی را انجام دادند - واضح است که آنها شوخی می کردند.

    به طور تصادفی.

    اما درک، اثبات و مجازات ضروری است - موضوعی که اهمیت ملی دارد.

  • سرگئی تروش

    نیم سال پیش

    میکسیرا
    سرگئی تروش
    میکسیرا
    براتیف 1

    پامفیلووا پیشنهاد کرد که انتخابات در پریموریه باطل شناخته شود

    http://www.tvc.ru/news/show/id/146093

    نمی دانم آیا کسانی که "مانور آتش نشانی" را برگزار کردند مجازات خواهند شد؟ کسی دستور داد و محاسبه را به PEC فرستاد؟

    چرا؟ چه نوع سؤالاتی می پرسی؟ آیا تروش بود که قبلاً از آنها پرسید؟ تکلیف اعضای کمیسیون چه می شود؟ آیا باید همه را بنشینیم یا یکی یکی؟ و پلیسی که به دستورات ورودی را مسدود کرد چطور؟ و تکلیف آتش نشانانی که دستور دادند چه می شود، آیا اصلاً آتش نشانی وجود داشت، آیا شناسنامه خود را نشان دادند و چه افرادی بودند، شاید در لباس مبدل بودند که هویت آنها مشخص نشد؟ به نظر شما همه اعضای کمیسیون ها باید فشرده شوند؟ .. اگر فقط 13 نفر قبلاً باطل اعلام شده اند، پس با احتساب اعضای کمیسیون ها تقریباً 6-7 نفر هستند، آیا حداقل 81 نفر در زندان هستند؟

    به گفته اعضای کمیسیون ها برای جعل مسئولیت کیفری کاملاً وجود دارد. همه کسانی را که جعل کردند قضاوت کنید.

    برای کسانی که "مانورهای آتش نشانی" را سازماندهی کردند: مسئولی را که تیم آتش نشانی را به محل اعزام کرده است شناسایی کنید. این اخلال در انتخابات است و باید پاسخگوی چنین اقداماتی باشد.

    بعد - اگر آنها مامر بودند. یک "رفیق سرگرد" مسلح در محل هر PEC به ویژه برای جلوگیری از چنین حوادثی می نشیند. "مامرز" بازداشت شد؟ حداقل یکی؟ خیر - درخواست از طرف "رفیق سرگرد" است.

    انتخابات اجتماعات روستایی نیست:

    ماده 278 قانون جزایی فدراسیون روسیه. تصرف اجباری قدرت یا حفظ اجباری قدرت. 278 قانون جزایی فدراسیون روسیه اقداماتی با هدف تصرف اجباری قدرت یا حفظ اجباری قدرت در نقض قانون اساسی فدراسیون روسیه و همچنین با هدف تغییر اجباری سیستم قانون اساسی فدراسیون روسیه، مجازات حبس دارد. مدت دوازده تا بیست سال با محدودیت آزادی برای مدت حداکثر دو سال.

    چرا آنچه را که بدون شما می دانم به من نشان می دهید و از طریق ناظران ما به اعضای PEC نشان می دهید؟

    اجراییدستور جنایی دادند و آتش نشانان علیرغم هشدار کاذب، شروع به اجرای دستور دروغ عمدی کردند. به نظر شما چند نفر باید زندانی شوند؟.. آیا به عنوان ناظر به انتخابات می روید؟ آیا در جلسه علنی لغو انتخاب شهردار حضور داشتید؟ عمه های شعبه های اخذ رای و معلمان آنجا نشسته بودند و از اینکه چقدر خوب بود که انتخابات شهرداری برگزار نشد، صحبت کردند. آیا تحقیر خود را نسبت به آنها ابراز کرده اید؟

  • سرگئی تروش

    نیم سال پیش

    پس حداقل 81 نفر و 50-70 نفر دیگر شامل پلیس... و تقریباً 140-150 نفر روانه زندان خواهند شد. اماده ای؟ با مسئولان چه خواهید کرد؟ گولاگ بسازیم یا چی؟ یا استالین درست می گفت؟

  • هموک

    نیم سال پیش

    هوم و این یک معاون است! همه را درک کنید و ببخشید!

    سیروزا قانون داره.

    برای آنها فرقی نمی کند چند نفر باشند. 150؟ همه آنها را 150 قرار دهید و یک جمله برای شرکت در توطئه اضافه کنید.

    علاوه بر این ... 150 نفر در مقیاس کشور چیز کوچکی است.

    یا از مردم خود غافل شده اید؟ اعضای حزب لیبرال دموکرات نیز در آن کمیسیون ها شرکت داشتند.

  • سرگئی تروش

    نیم سال پیش

  • میکسیرا

    نیم سال پیش

    سرگئی تروش
  • سرگئی تروش

    نیم سال پیش

  • براتیف 1

    نیم سال پیش

    موهیرا به آرامی به سمت تروش نفس نمی کشد

  • هموک

    نیم سال پیش

    سرگئی تروش

    خوب، به من بگو، آیا استالین درست می گفت؟

    کلاهبرداران برای پاسخگویی!

  • سرگئی تروش

    نیم سال پیش

    هموک
    سرگئی تروش

    خوب، به من بگو، آیا استالین درست می گفت؟

    استالین چه ربطی به آن دارد؟ بازپرس وجود دارد، دادگاه وجود دارد، ماده قانونی وجود دارد.

    کلاهبرداران برای پاسخگویی!

  • میکسیرا

    نیم سال پیش

    براتیف 1

    موهیرا به آرامی به سمت تروش نفس نمی کشد

    برادران با یک شمع آمدند

  • هموک

    نیم سال پیش

    سرگئی تروش
    هموک
    سرگئی تروش

    خوب، به من بگو، آیا استالین درست می گفت؟

    استالین چه ربطی به آن دارد؟ بازپرس وجود دارد، دادگاه وجود دارد، ماده قانونی وجود دارد.

    کلاهبرداران برای پاسخگویی!

    خب، بیا!!.. یوپتا! پس چرا مدام غر میزنی؟!

    من غر می زنم؟ من فقط به بهانه های شما می خندم.

  • سرگئی تروش

    نیم سال پیش

    میکسیرا
    سرگئی تروش
    این مسئول دستور جنایی داد و آتش نشانان با وجود هشدار کاذب، شروع به اجرای دستور کذب عمدی کردند. به نظر شما چند نفر باید زندانی شوند؟.. آیا به عنوان ناظر به انتخابات می روید؟ آیا در جلسه علنی لغو انتخاب شهردار حضور داشتید؟ عمه های شعبه های اخذ رای و معلمان آنجا نشسته بودند و از اینکه چقدر خوب بود که انتخابات شهرداری برگزار نشد، صحبت کردند. آیا تحقیر خود را نسبت به آنها ابراز کرده اید؟

    همه مجرمان باید مجازات شوند، مهم نیست که چند نفر باشند - این چیزی است که قانون معتقد است و من با آن موافقم.

    الان دیگر به انتخابات نمی روم، به ویژه به لطف چنین نمایندگانی که معتقدند هیچ کس نباید شخصاً در قبال تخلفات انتخاباتی بر خلاف قانون پاسخگو باشد.

    کی گفته هیچکس نباید پاسخگو باشه؟!!.. من نبودم که به شما نوشتم که آیا به عنوان ناظر به انتخابات رفتید؟ آیا ابراز تحقیر کردید، زیرا با رضایت ضمنی افرادی مانند شما و زمین شناس مسن در سایت ها است که مردم درگیر جنایات می شوند! تو حتی راه نمی رفتی، اما مثل یک زمین شناس بو می دهی. در "شوروی توتالیتر" جنایات توسط جامعه جلوگیری شد، و شما، در این روند، اهمیتی نمی دهید، فقط پلیس را به کنترل فرا می خوانید و خود شما قادر به اعمال کنترل مدنی نیستید!

+2

تصویر توسط کریل شین

در پریموریه، در 16 سپتامبر، دور دوم انتخابات فرمانداری برگزار شد. دو نامزد برای پست ریاست منطقه درخواست کردند: i. O. فرماندار روسیه واحد آندری تاراسنکو که مورد حمایت رئیس جمهور ولادیمیر پوتین و عضو حزب کمونیست آندری ایشچنکو بود. پس از شمارش 95 درصد از پروتکل ها، ایشچنکو با 51.6 درصد آرا پیشتاز بود و تاراسنکو 45.8 درصد آرا را به دست آورد. سپس نتایج اولیه رای گیری برای مدتی در وب سایت CEC به روز نشد. پس از شمارش 99 درصد از پروتکل ها، تاراسنکو با 49.02 درصد در مقابل 48.56 درصد برای ایشچنکو، پیشتاز شد. رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات فدراسیون روسیه، الا پامفیلووا، اجازه لغو نتایج رای گیری پس از تأیید توسط کمیسیون مرکزی انتخابات را می دهد. نحوه واکنش شبکه های اجتماعی به از دست دادن غیر منتظره کمونیست ها و پیروزی روسیه متحد - در بررسی "".

«راهبرد «شب استانداران»

مطابق بادانشمند علوم سیاسی ایرکوتسک الکسی پتروف، تخلفات انتخاباتی در پریموریه رکوردها را در کل تاریخ انتخابات در روسیه می شکند:

پیروزی از ایشچنکو (حزب کمونیست فدراسیون روسیه) در منطقه پریمورسکی ربوده شد. پروتکل ها (رای گیری ها) را دوباره نوشتند، شیاطین. شرم بر تمام کمیسیون های مرکزی انتخابات، گروه های تکفیری و دیگر کسانی که در این امر شرکت کردند. اول، GAS-Elections به مدت سه ساعت از کار افتاد. و سپس در آخرین شعبه های رای گیری وارد شده، کمونیست یک رای (!) یا فقط چند "صلیب" نداشت. اگرچه در کل منطقه تاراسنکو ("ER") با شکست شکست خورد. آیا این شما را به یاد چیزی می اندازد؟ P.S. ما همچنین تمام این مراکز رای گیری را با رای گیری یک هفته قبل مقایسه خواهیم کرد تا نشان دهیم که چگونه و چه کسی رای داده است ... در Ussuriysk ظاهر شد مراکز رای گیری، جایی که برای "روسیه متحد" - 100٪، 99٪، 19٪، و غیره. این هرگز در تاریخ 27 سال انتخابات رخ نداده است.

معاون رئیس شعبه مسکو حزب یابلوکو، سیاستمدار کریل گونچاروف گفتدر مورد استراتژی که به عقیده او پیروزی روسیه متحد را در پریموریه به ارمغان آورد:

وقتی دیشب پستی درباره پیروزی ایشچنکو نوشتم، نمی توانستم تصور کنم که همه چیز چگونه به پایان می رسد. نتیجه خیلی واضح بود استراتژی "فرماندان شبانه" که شامل این واقعیت است که در طول روز نامزد روسیه متحد شکست می خورد، اما در نهایت قهرمانانه در حوزه های رای گیری با نتیجه 100٪ پیروزی را به دست می آورد، آزمایش شده است و می تواند در آن اعمال شود. سه منطقه دیگر در انتظار دور دوم، در Khakassia، Khabarovsk، و همچنین منطقه ولادیمیر. اورلوا و همکارانش با خوشحالی دست های خود را به هم می مالند، سیگنال داده شده است، ما می توانیم اجرا کنیم!

استراتژیست سیاسی از مسکو ویتالی شوشکویچمن همچنین متوجه نتایج "شب" شدم:

مردم جسور در پریموریه تصمیم گرفتند داده های مراکز رای گیری را که قبلاً در سیستم خودکار دولتی "انتخابات" وارد شده بود و در izbirkom.ru منتشر شده بود، بازنویسی کنند. من داده های عصر و صبح را برای ده بخش از Ussuriysk مقایسه کردم. نه پر کردن، بلکه نمایش بود: آرای کمونیست ناپدید شد، و روسیه متحد یا فقط یک نتیجه نهایی دور (1900، 1000، 1900، 1100 رای) یا یک رشد نهایی دور (+1300، +1000 رای) داده شد. ). در اینجا شمارش و داده های شب و صبح آمده است. مرجع: در Ussuriysk در شب، برتری نامزد نسبت به روسیه متحد 11،358 رای بود، تا صبح 36،943 (25 هزار رای بیشتر) بود. به لطف این، نامزد روسیه متحد با نامزد حزب کمونیست فدراسیون روسیه پیشی گرفت و با 8 هزار رای (253 هزار در مقابل 245 هزار رای) پیش افتاد. در ده شعبه بازنویسی شده این رقم بیش از 8 هزار است یعنی در صورت ابطال این نتایج می توان انتخابات کل منطقه را باطل اعلام کرد. این زمانی است که یافتن کپی از پروتکل های نهایی جالب خواهد بود (اگر با مقر اصلی حزب کمونیست فدراسیون روسیه در تماس هستید، از آنها بپرسید).

روزنامه نگار مسکو ایلیا بارابانوفبر این باور بودند که پس از انتخابات ریاست جمهوری در ماه مارس، مقامات دیگر به چنین جعل‌هایی متوسل نخواهند شد:

صادقانه بگویم، من فکر می کردم که سرگئی ولادیلنویچ [کرینکو، معاون اول رئیس جمهور] قبلاً در ماه مارس، زمانی که BB را به 77 درصد رساند، بیش از حد واکنش نشان داد. و بعد گفت که به زودی اخراج خواهد شد. اما در عوض به او قهرمان روسیه دادند. حالا، با نجات دادن الاغ یک تکنوکرات بی‌اهمیت در پریموریه، تیم او دوباره فشار آورد، البته. اما بعید است که اخراج شوند. به احتمال زیاد به شما یک خرچنگ گیر افتخاری می دهند.

فعال حقوق بشر از کازان پاول چیکوف شوخی کردکه "در روسیه گارد روسیه در یک هفته شکست، اطلاعات نظامیو انتخابات».

به گفته یک روزنامه نگار مسکو ماکسیما کونوننکووی هیچ گونه جعل انتخابات در پریموریه ندید:

من با علاقه ناله های روزنامه نگاران مسکو را در مورد جعل وحشتناک انتخابات خواندم. ولی هرچقدر خوندم نتونستم حتی یک پیام در مورد تقلب از خود سایت رای گیری پیدا کنم.

"انتخابات پریموریه فرصتی برای تبدیل شدن به نقطه شروعی در تنوع بخشیدن به نظام داشت"

روزنامه نگار از Tver الکسی پولوخیندر مورد اهمیت نتایج انتخابات:

رقص با مهره ها توسط جوامع تجاری و کهنه سربازان در وب سایت اداره منطقه پریمورسکی آغاز شده است. می خواهم بفهمم کشور عزیزم در رابطه با وضعیت پریموریه چه پیامی برای من می فرستد. اینکه به خاطر پیروزی یک نفر که پوتین با او ملاقات کرده است، می توان همه چند بقایای اعتماد به رویه ها را دور انداخت؟ اینکه مسئولین قرار نیست قوانین کجی را که صرفا برای حفظ جایگاه خود مطرح کرده اند رعایت کنند؟ اینکه کل نظام کشور فراتر از یک روز فکر نمی کند؟

مطابق بادانشمند علوم سیاسی اهل کورسک ولادیمیر سالاتینوفپس از چنین انتخاباتی، آینده خوبی برای روسیه نخواهد بود:

انتخابات پریموریه فرصتی برای تبدیل شدن به نقطه شروعی در تنوع سیستم - از طریق دادن وضعیت به حزب کمونیست فدراسیون روسیه و تا حدی به حزب لیبرال دمکرات، به عنوان حاملان احتمالی نامزدهای منابع، بازگشت واقعی، هرچند محدود، داشت. رقابت، "گم کردن بخار"، و غیره. اما سیستم برای این کار آماده نیست. بازگشت بازیگران منابع به انتخابات فرمانداری کل مدل اداره کشور، روابط بین بودجه‌ای، سیستم تصمیم‌گیری و سپس سیاست‌های دولتی را به‌طور ریشه‌ای و به سرعت تغییر خواهد داد. بازی کرملین هیچ بازی دیگری جز یک بازی حاصل جمع صفر نمی‌خواهد و ظاهراً نمی‌تواند. <...>تصور کنید رتبه رئیس جمهور در پریموریه فردا چگونه خواهد بود! و پس از "پیروزی" احتمالی اورلووا در منطقه ولادیمیر؟ و غیره. اینکه کرملین در مورد همه اینها چه خواهد کرد، مشخص نیست. آنچه اکنون مشخص است این است که او هیچ "برنامه ای" ندارد.

معاون دومای دولتی و نایب رئیس کنفدراسیون کار روسیه، سیاستمدار آستاراخان اولگ شین استقبال مینمایدآنچه به عنوان "کودتا" اتفاق افتاد:

در پریموریه در واقع انقلابی رخ داد. اگر طبق نتایج شمارش 97 درصد آرا، آندری ایشچنکو (حزب کمونیست فدراسیون روسیه) با اختلاف خوبی پیشتاز بود، سه درصد آخر به تاراسنکو که از Rosatom آمده بود "پیروزی" داد. او در این شعبه‌های رای‌گیری 100 درصد آرا را با مشارکت 100 درصدی دارد. یک جعل آشکار و سرکشی وجود دارد. تنها تفاوتی که با انتخابات شهردار آستاراخان در سال 2012 دارد این است که در آستاراخان با خلاقیت مجرمانه محلی سروکار داشتیم و در در این مورداین تصمیم از مسکو گرفته شده است. واضح است که تاراسنکو هیچ خیری برای پریموریه نخواهد داشت. اگر صداقت نیست، پس بقیه را چه بگوییم. اما پریموریه یک میدان آزمایشی برای شمارش آرا در خاکاسیا، ولادیمیر و خاباروفسک و همچنین برای کل چرخه انتخاباتی بعدی است که سال آیندهکه 21 ام بنابراین، من معتقدم که ما باید به طور کامل از ساکنان Primorye حمایت کنیم و یک کمپین همه روسی را در حمایت از آنها اعلام کنیم.

روزنامه نگار از یکاترینبورگ دیمیتری کولزفمعتقد است که چنین جعل‌هایی می‌تواند منجر به فروپاشی دولت شود:

درباره Primorye به نظر من انجام کارهایی که اکنون مقامات در مناطق دورافتاده روسیه انجام داده اند بسیار خطرناک است. سال‌ها روی ادغام کار می‌کنیم شرق دورسعی کنید به نحوی این مستعمره دور را به یک منطقه عادی از کشور تبدیل کنید و سپس یک شبه هک کنید و همه آن را زیر سوال ببرید. برای چه؟.. و اینها می گویند که از فروپاشی کشور می ترسند.

رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات برای اولین بار از باطل دانستن انتخابات صحبت کرد.

الا پامفیلووا، رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات، به کمیسیون انتخابات منطقه پریمورسکی پیشنهاد کرد که نتایج رای‌گیری را باطل اعلام کند. پامفیلووا تأکید کرد که اطلاعاتی که کمیسیون مرکزی انتخابات در اختیار دارد به آن اجازه می دهد بدون تأخیر چنین تصمیمی اتخاذ کند، یعنی حتی قبل از تکمیل کار متخصصان کمیسیون مرکزی انتخابات در پریموریه.

موضع پامفیلووا در کرملین مورد حمایت قرار گرفت

دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری در این باره به خبرنگاران گفت.

وی گفت: می‌خواهم سخنانی را که رئیس‌جمهور بارها درباره اولویت پاکی و عادلانه انتخابات بیان کرده است، یادآوری کنم. در این رابطه، آنچه اکنون می بینیم، چگونگی پیشرفت وضعیت، با قضاوت بر اساس اظهارات کمیسیون مرکزی انتخابات که از ولادی وستوک می آید، البته همه اینها مطابق با آنچه رئیس جمهور بارها گفته است، است.

روسیه یونایتد در هر دو دور پیشتاز بود

در دور دوم، نامزد روسیه متحد پیشتاز بود. با پیشرفت شمارش، نتایج تغییر کرد. در ابتدا، نظرسنجی‌های خروج از پیروزی تاراسنکو سرپرست فرمانداری صحبت می‌کردند، اما در پایان شمارش آرا، ایشچنکو جلو افتاد. وی بر اساس نتایج پردازش 93.1 درصد پروتکل ها، 51.37 درصد را کسب کرد. با این حال، در نهایت، روسیه واحد به طور غیرمنتظره دوباره از حریف خود پیشی گرفت و با شمارش 100 درصد آرا، کمیسیون انتخابات منطقه ای اعلام کرد که او با 49.55 درصد آرا در مقابل 48.06 درصد ایشچنکو پیروز شده است.

در دور اول، فرماندار موقت 46.57 درصد آرا، نامزد حزب کمونیست فدراسیون روسیه - 24.64 درصد آرا را به دست آورد.

هر دو نامزد در ابتدا مخالف رای دیگری بودند

فرماندار فعلی منطقه، آندری تاراسنکو، که در دور دوم پیروز شد، گفت که در آن شرکت نخواهد کرد. وی به خبرنگاران گفت: «من دیگر در انتخابات شرکت نخواهم کرد. در همان زمان، این سیاستمدار تأکید کرد که با پیشنهاد پامفیلووا برای لغو نتایج دور دوم موافق است.

من فقط گفتم که امروز هر دو طرف مقصر هستند و ما باید به نحوی از این وضعیت خارج شویم. چون سرزنش کردن یکدیگر دیگر کارساز نیست.»

آندری ایشچنکو، نامزد حزب کمونیست نیز مخالف رای جدید بود. اما او با لغو احتمالی نتایج دور دوم موافق نبود. به نظر او، برنده از قبل شناخته شده است و او است. "این یک پوچی کامل است. چرا این کار را انجام دهید؟ ایشچنکو خاطرنشان کرد (...) ما یک فرماندار انتخاب کردیم.

بعداً نظرشان عوض شد

تاراسنکو، سرپرست فرمانداری، در جلسه ای با معترضان در حمایت از خود، گفت که همچنان پای صندوق های رای خواهد رفت: "بسیار خوب، فعلاً متوقف می شویم، باید به دور سوم برویم." با این حال، از اظهارات بعدی در مطبوعات نمی توان به طور قطعی فهمید که آیا او تصمیم خود را گرفته است یا خیر.

ایشچنکو نیز نظر خود را تغییر داد و ابراز تمایل کرد که در صورت برگزاری انتخابات جدید به مبارزه ادامه دهد: "اگر حزب به من اعتماد کند، در انتخابات شرکت خواهم کرد."

کمیسیون انتخابات منطقه ای هنوز تصمیمی نگرفته است

کمیسیون انتخابات پریموریه در نظر دارد موضوع لغو نتایج انتخابات را روز پنجشنبه 20 سپتامبر بررسی کند.

پیش از این، ناتالیا کامائوا، نماینده کمیسیون به خبرنگاران گفت اخرین حرفدر چنین مواردی به کمیسیون انتخابات منطقه ای بستگی دارد.

او توضیح داد: "در هر صورت، تصمیم گیری در مورد نتایج انتخابات توسط کمیسیون انتخابات منطقه پریمورسکی گرفته می شود، زیرا این کمیسیون انتخابات است که این انتخابات را سازماندهی می کند."

در صورت تایید تخلفاتی که اجازه آشکار شدن اراده رای دهندگان را نمی دهد، انتخابات باطل اعلام می شود.

در جریان انتخابات، نامزدها یکدیگر را به تقلب متهم کردند

ستاد نامزدی روسیه متحد از انتقال رأی دهندگان، رشوه دادن و تبلیغات به نفع رقیب خود خبر داد. نامزد حزب کمونیست فدراسیون روسیه همه اتهامات را رد کرد و اظهار داشت که گزارش هایی مبنی بر جعل های قریب الوقوع به نفع تاراسنکو دریافت کرده است. در همین حال، کمیسیون انتخابات نسبت به دور اول شکایات کمتری گزارش داد.

نامزد حزب کمونیست فدراسیون روسیه باور نداشت که تاراسنکو بتواند در آخرین لحظه بدون تخلف از او دور بزند. او گفت: «به معنای واقعی کلمه در صبح، پروتکل های شهرهای آرتم، اوسوریسک، ولادیووستوک و ناخودکا جعل شد و اکنون نتایج به گونه ای است که من و شما در حال شکست هستیم.

به نوبه خود، ستاد تاراسنکو حقایق جعل آرا به نفع ایشچنکو را در Ussuriysk و Vladivostok اعلام کرد.

ما قبلاً چندین شکایت در مورد حمل و نقل و رشوه دادن رای دهندگان امروز در جریان رای گیری ارائه کرده ایم و به جمع آوری این حقایق و تهیه شکایات جدید ادامه می دهیم. طبق داده‌های ما، مردم را با ماشین به شعب اخذ رای می‌بردند و بلافاصله پول می‌دادند. آنها برای یک صدا از 500 تا 2000 روبل پرداخت کردند.

رئیس حزب کمونیست فدراسیون روسیه، گنادی زیوگانوف، گفت که "آشوب جنایی" در پریموریه رخ داده است. او خواستار ایجاد یک کمیسیون فوری و دخالت رئیس جمهور شد.

تخلیه مفتضحانه کمیسیون انتخابات به صورت ویدئویی ضبط شد

در جلسه CEC، پامفیلووا نمونه ای از تخلفات ادعا شده را بیان کرد. «در 17 سپتامبر، خدمات EMERCOM دسترسی به TEC منطقه Sovetsky ولادی وستوک را به بهانه کار محدود کردند. برای مدت طولانی کمیسیون بدون امنیت و بدون کنترل بود. مهم‌ترین اسناد بدون کنترل باقی مانده است.»

ویدیویی که حادثه ای را که پامفیلووا به آن اشاره کرد را به تصویر می کشد یوتیوب. این فیلم نشان می دهد که افسران با لباس اورژانس از مردم می خواهند که محل را ترک کنند. وقتی از آنها می پرسند چه اتفاقی می افتد، آنها پاسخ می دهند که در حال انجام تمرینات هستند. در عین حال شاهدان عینی اشاره می کنند که درب کمیسیون انتخابات پلمب نشده است.

وب سایت اداره منطقه ای وزارت شرایط اضطراری اعلام کرده است که این حادثه با گزارش دود همراه بوده است. یگان‌های خدمات حفاظت از گاز و دود پس از استقرار رزمی، عملیات شناسایی و تخلیه افراد از ساختمان را آغاز کردند. پس از بازرسی از محل، هیچ اثری از آتش سوزی یافت نشد.

عجیب است که ستاد انتخاباتی تاراسنکو، عضو روسیه متحد، ریاست می کند رئیس سابقوزارت شرایط اضطراری ولادیمیر پوچکوف که پس از فاجعه کمروو از این سمت برکنار شد. حالا او
معاون دومای دولتی سرگئی فورگال (LDPR) و رئیس فعلی منطقه ویاچسلاو شپورت (روسیه متحد) در قلمرو خاباروفسک مبارزه خواهند کرد. نفر اول 35.81 درصد آرا را به دست آورد و نفر دوم - 35.62 درصد. پیش از این مشخص شد که کرملین در حال بحث در مورد ایده انتقال پایتخت خاور دور است منطقه فدرالاز خاباروفسک تا ولادی وستوک در صورت پیروزی نامزد LDPR.

در منطقه ولادیمیر، فرماندار فعلی سوتلانا اورلووا (روسیه متحد) و عضو مجلس قانونگذاری منطقه ولادیمیر سیپیاگین (LDPR) در دور دوم دیدار خواهند کرد. آنها به ترتیب 36.42 و 31.19 درصد آرا را کسب کردند.



 

شاید خواندن آن مفید باشد: